Börjat i sovrumet

Så nu är jag tillbax med ett nytt inlägg. Kommer försöka hålla igång å skriva c:a 3 inlägg i veckan om det händer nått kul i huset, kommer nog även fråga er vad ny tycker om mina ideer.

Så Idag har jag börjat att riva dän lite lister som jag ev funderar på att ha kvar å sätta upp igen (blir ju billigare så).
Så jag bröt bort listerna på golvet, runt fönstren, runt därren å började lite på dom i taket oxå. Tänkte ta bort alla el kontakter å lys knappar å dyligt, men hade ingen sån skruvmejsel så det får vänta tills i morgon om jag hinner.

Här har jag börjat med golvlisterna
börjat bryta bort lite lister

Jag skrev vart dom har sutti/ numrerade

(LF Höger Över. Står för Lilla Fönstret Höger list den övre av dom(Sne kapade vinklar) 

Så allt för idag kommentra gärna å kom med ev synpunkter på saker å om det är några tipps eller om ni vill veta mera om hur jag gjort saker å ting..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0