Välkommen till den här kanske lite konstiga bloggen

Hej  å välkomna till min lite flummiga å troligen väldigt konstiga blogg. Btw så tänkte jag redan nu göraklart för er att jag e helt ur kass på att skriva å ganska dålig på gramatik, så klaga iaf inte på det nu..

Den här bloggen tänkte jag försöka få att handla ganska lite om mig som person utan mer om mitt hus å mina funderingar om hur man får sitt hus att bli just det "sitt hus". Mycket tankar ifrån mig som ung man som just köpt hus helt utan erfarenhet. Ska börja med att förklara att det är ett litet torp inte alls långt ut på landet men ända "på landet" för mig. Ett timmrat torp ifrån 1800 talet någon gång (mer infå kommer senare), huset är i bra skick inte några större renoveringar men lite ska jag göra för att få huset att bli mitt egan hus.

De första stegen blir att tapetsera å lägga nytt golv i sovrummet. Det kommer komma bilder på före å efter resultat å kanske lite bilder under projektets gång. Priser på tapet å allt annat som användes + hur jag gjorde (lite äntligen hemma i blogg form kan man säga).

Mer info kommer en annan dag. Nästa vecka drar jag igång på alvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0